SOCIALE TEGEMOETKOMING

Er bestaat een sociale tegemoetkoming  voor gezinnen die het financieel minder breed hebben, waarbij het inschrijvingsgeld en de weekends en kampen voor 2/3 door de scouts worden betaald. U betaalt dus maar 1/3 van het inschrijvingsgeld en de kamp- en weekendprijzen. Indien interesse kan u ons altijd contacteren via grl@scoutsengidsendepinte.be of u kan dit laten weten wanneer de leiding van uw kind op huisbezoek komt.

​

Hiernaast bieden we ook de mogelijkheid aan om materiaal te lenen voor weekends en kampen. Indien u hier nood aan hebt, kunnen wij slaapgerief (matje, slaapzak) of ander kampgerief (gamel, bestek, beker, trekrugzak ...) voorzien. Hiervoor kan u ook steeds contact op nemen via grl@scoutsengidsendepinte.be of met de leiding van uw kind.