Giverkamp-7567.jpg

MEDISCHE FICHE

Sinds enkele jaren werken we - uit ecologische overweging - met de medische fiches op de groepsadministratie van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Om je medische fiche in orde te brengen, doe je het volgende:

• Je gaat naar de groepsadministratie.

• Je logt je in of registreert je als nieuwe gebruiker.

• Hiervoor heb het lidnummer van je kind(eren) nodig. Dit vind je terug op je lidkaart of mail je naar de leiding.

• Per kind moet je een account aanmaken, elk met zijn/haar eigen lidnummer.

• Eens je bent ingelogd, klik je rechtsboven in de bruine balk op de naam van je kind.

• Hier kan je je gegevens aanpassen (zoals adres, telefoon, ...)

• Je klikt bovenaan op “INDIVIDUELE STEEKKAART” en vult deze zo volledig mogelijk in.

• Je klikt op “OPSLAAN”.

Ziezo, nu is je medische fiche up to date!

Mochten er gegevens tussen staan die niet kloppen en het lukt niet om ze zelf aan te passen, stuur dan gerust een mailtje naar grl@scoutsengidsendepinte.be. We passen dit zo snel mogelijk aan!

Dit is een ander systeem dan voorgaande jaren, maar we doen dit om zo weinig mogelijk onnodig papier te gebruiken en de medische fiches altijd up to date en beschikbaar te hebben. Op deze manier kunnen deze fiches ook voor altijd bewaard worden (conform met de nieuwe privacywetgeving).